Hectisch begin, maar alles is goed! - Reisverslag uit Gianyar, Indonesië van Anke Verhees - WaarBenJij.nu Hectisch begin, maar alles is goed! - Reisverslag uit Gianyar, Indonesië van Anke Verhees - WaarBenJij.nu

Hectisch begin, maar alles is goed!

Blijf op de hoogte en volg Anke

07 September 2013 | Indonesië, Gianyar

Zoo daar zitten we dan, aangekomen op het Slukat Learning Centre in Keramas, gelegen tussen de prachtige rijstvelden met uitzicht op de zee :)
De vlucht is helemaal goed verlopen, we hadden 3 stoelen voor zn 2 dus heerlijk breed zittend kunnen genieten van het entertainment systeem en kopjes thee die constant gebracht werden door de aardige stewardess, waardoor we toch nog goed uitgerust op Bali aankwamen! Mijn koffer was echter niet goed aangekomen, want deze was nergens te vinden... (Esther ik denk dat je me aangestoken hebt!)
Toen maar kofferloos naar het hotel in Kuta gegaan, waar we heerlijk nog even zijn gaan zwemmen om daarna neer te ploffen op ons kingsize bed, et voila om 2 uur s nachts (dus ongeveer 5 uurtjes na aankomst) worden we wakker gebeld: mijn koffer stond klaar in de lobby :D
Dag 2 hebben we nog lekker geluierd. Gezwommen in de zee, lekker in de zon gelegen, stadje doorgelopen en 's avonds op stap in grote club hier (met meerdere verdiepingen). Super vet! Tot dat aan het einde van de avond mijn telefoon opeens kwijt was... Gejat! Na nog een gestreste zoekpoging zijn we maar aan de slag gegaan met alles blokkeren etc etc en dat allemaal om 5 uur s ochtends...
Dag 3 is gelukkig vlekkeloos verlopen. Heerlijk uitgeslapen, nieuwe simkaart gekocht (die kan in de reserve telefoon die Laura gelukkig mee had), we zijn met een privé busje van Kuta naar het Slukat Learning Centre gebracht, zijn hier super goed ontvangen en zijn meteen gaan eten met de andere vrijwilligers die hier verblijven (Mariëlle uit Utrecht, Emma uit Zwitserland, Wendy uit Australië en straks komt er nog een meisje aan uit Zwitserland).
Ook zijn we uitgenodigd om morgen een baby ceremonie bij te wonen (het kind en moeder worden dan gereinigd)!

Al met al dus al een hectisch begin, maar gelukkig hebben we alles snel op kunnen lossen!
We gaan zo nog even een drankje doen bij de beachclub hier aan het einde van de straat, dus het is hier al gezellig!

Jullie horen snel weer van me, ik ga me nog even settlen, mijn telefoon instellen, vanavond lekker slapen in mijn nieuwe slaapkamer met extra breed bed en de komende dagen het learning centre verkennen.

Heel veel groetjes en liefs!
Xxx Anke

  • 07 September 2013 - 16:24

    Channou:

    Hee Anke! Ik heb je helemaal niet meer veel plezier gewenst, dus bij deze! Klote van je telefoon! Maar geniet ervan daar!!
    Xxx

  • 07 September 2013 - 16:40

    Martijn:

    Veel succes daar Anks! X Martijn

  • 07 September 2013 - 17:13

    Marloes En Simone:

    Ankie,

    Gelukkig ben je goed aangekomen.
    Wij missen je hier wel hoor. Nu al ;)
    Lekker chillen daar en genieten.
    Hele dikke knuffel van
    Marloes en mij

  • 07 September 2013 - 17:13

    Marloes En Simone:

    Ankie,

    Gelukkig ben je goed aangekomen.
    Wij missen je hier wel hoor. Nu al ;)
    Lekker chillen daar en genieten.
    Hele dikke knuffel van
    Marloes en mij

  • 07 September 2013 - 19:54

    Eef:

    Ankieeees!!
    Heel veel plezier en succes in Bali!
    Wordt vast een super tijd! Geniet ervan :)

    Liefs eef

  • 07 September 2013 - 20:06

    Jordy:

    Anke, super cool. Geniet van je tijd en al je ervaringen.
    Jammer van de slechte start. Dat beloofd alleen maar een goed einde;).
    Pas maar op dat de tijd niet te snel gaat.
    Have fun!
    Ciao x jordy

  • 07 September 2013 - 21:20

    Erica En Ingrid:

    Hoi Anke!

    Hier je moeder en zus vanuit Wales: fijn dat het zo goed bevalt in het centre, hopelijk zijn de 'startprobleempjes' van de 1e dagen daardoor zó vergeten! Veel plezier op de ceremonie, we horen snel meer verhalen!


    Liefs, Erica en Ingrid

  • 08 September 2013 - 10:39

    Esther:

    Hee Ank!

    Echt balen van je telefoon!! En sorry dat ik je heb aangestoken met het koffer-kwijt-zijn-op-het-vliegveld ;) Gelukkig heb je hem niet zo lang hoeven missen.
    Geniet ervan!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anke

Actief sinds 30 Juli 2013
Verslag gelezen: 418
Totaal aantal bezoekers 10989

Voorgaande reizen:

14 April 2015 - 10 Juni 2015

Backpacken door Zuid Amerika

04 September 2013 - 06 November 2013

Pure! Volunteer op Bali

Landen bezocht: