Adventure is out there! - Reisverslag uit Best, Nederland van Anke Verhees - WaarBenJij.nu Adventure is out there! - Reisverslag uit Best, Nederland van Anke Verhees - WaarBenJij.nu

Adventure is out there!

Blijf op de hoogte en volg Anke

14 April 2015 | Nederland, Best

Nou over 7 uur is het dan zo ver (tenminste nog even duimen dat ik geen vertraging krijg), dan vertrekt mijn vliegtuig op Schiphol en ga ik op naar het avontuur!
Mijn backpack is gepakt (lekker pakezel gevoel geeft dat ding zeg), ticket is geprint, het Spaans voor beginners boek zo goed mogelijk in mijn hoofd gestampt en alle post-its zijn in mijn lonely planet geplakt.
Gedurende de komende 8 weken zal ik proberen al die post-it gemarkeerde plekken af te gaan vinken, verspreid over Argentinië, Bolivia en Peru.
In mijn eentje.

Ik ben eigenlijk al een verre reis aan het plannen sinds ik terug ben uit Bali, toen heeft het reisvirus me flink te pakken gekregen. Maar tja, dat plannen gebeurde vooral nog in mijn hoofd. Toen mijn bachelor diploma in zicht kwam vond ik dat het perfecte moment om die dromen eens om te zetten in daden en ben ik de reis uit gaan stippelen. Ondanks dat hele uitstippelen en dromen over de reis voelt het toch een beetje raar nu het ook echt zo ver is. Dit is de 1ste keer dat ik alleen op reis ga, de 1ste keer dat ik ga backpacken en pas de 2de keer dat ik überhaupt buiten Europa kom!
Daardoor vind ik het allemaal wel erg spannend en heb ik soms een moment waarin in denk waar in hemelsnaam ga ik aan beginnen??!! Maar dat is dan binnen enkele minuten weer over, omdat ik er eigenlijk vooral heeeeeel erg veel zin in heb! :D En als ik verhalen hoor van andere mensen over Zuid-Amerika ga ik vooral heel erg veel genieten, dus dat lijkt helemaal goed te komen!

Ik zal mijn best doen om jullie met dit blog op de hoogte te houden van al mijn avonturen als lonely backpacker! En ook als niet lonely backpacker trouwens, want mezelf kenende praat ik zo tegen jan en alleman aan en heb ik snel een stel nieuwe backpack buddies!
Dus voor iedereen die het leuk vind kan me via deze weg volgen en daarnaast vind ik het leuk jullie reacties te lezen en jullie vooral veel jaloers makende foto's te sturen ;)

Hasta la vista!

  • 18 April 2015 - 11:10

    Laura:

    He lieve meid,

    Heel veel plezier daar, goede reizen en houd ons op de hoogte van je wilde avonturen!

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anke

Actief sinds 30 Juli 2013
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 11019

Voorgaande reizen:

14 April 2015 - 10 Juni 2015

Backpacken door Zuid Amerika

04 September 2013 - 06 November 2013

Pure! Volunteer op Bali

Landen bezocht: